business-baby (1)

Sådan ville jeg drive en fysisk butik

About

Jeg har i længere tid tænkt over, hvorfor mange butikker er så dårlige til at styre deres relationer med en kunde. Jeg kommer f.eks ned til butik X, spørger om han har min vare på lager, og han ved slet ikke hvad jeg snakker om, selvom vi snakkede om det igår. Hvis jeg gør det samme i en webshop, så har de muligheden for at slå mig op, før de svarer, og det giver en meget bedre oplevelse, selvom jeg ikke vil møde eller se vedkommende som egentlig har hjulpet mig. Så hvorfor bruger disse butikker ikke et ordenligt kasseapparat, med lagerstyring? Hvorfor bruger de ikke et CRM system, så de kan holde styr på deres kunder?

Det er vel ikke nogen overraskelse, at jeg aldrig sætter mine ben i en butik, som denne, når de ikke har styr på den moderne teknologi. Nu ved jeg selv en del om at drive forretning, så jeg ved godt hvad jeg havde gjort, hvis jeg havde så dårlig en service som dem. Svaret ligger nok, som du har gættet i et CRM system, og et ordenligt kassesystem. Jeg har hørt godt om kasseapparatet (Også kaldet POS) fra DDDretail, og mine venner, der driver fysiske butikker har rigtig gode erfaringer med det.

Herudover har jeg hørt en del om successen i at drive webshops, og hvordan webshops formår at holde på deres kunder ved, at kunne huske dem. Der har jeg hørt rigtig godt om det, at bruge et CRM system, særligt det danske CRM fra SkyViewCRM.

Så hvis jeg skulle stå i en situation hvor jeg skulle starte en fysisk butik, så ville jeg kunne holde styr på både mine kunder, og mine varer, og det er simpelthen vigtigt i dag, da I der driver fysiske butikker i forvejen mister mere af mere af det totale marked, da det går til E-handlen.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

2016 Name of Company